خبرگزاری کار ایران

سارق مسلح آرایشگاه های زنانه در فسا اعدام شد

کد خبر : ۱۱۱۸۹۹

سارق مسلح آرایشگاه های زنانه در شهرستان فسا در ملاء عام اعدام شد.

ایلنا: سارق مسلح آرایشگاه‌های زنانه در شهرستان فسا در ملاء عام اعدام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رئیس کل دادگستری استان فارس در این خصوص گفت: برخورد قاطع و سریع با متهمان و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی همچنان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

ذبیح الله خدائیان گفت: در راستای اجرای سیاستهای کلان قوه قضاییه دستگاه قضایی برخورد قاطع و سریع با متهمان و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی را همچنان در دستور کار قرار دارد و با کسانی که از طریق سرقت مسلحانه، آدم ربایی و ارتکاب جرائم خشن نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کرده و موجب رعب و هراس مردم می‌شوند به شدت در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به حوزه‌های قضایی سراسر استان دستور داده شده است به این قبیل پرونده‌های مهم به صورت فوق العاده رسیدگی کنند، افزود: به رؤسای دادگستری شهرستان‌ها تأکید شده ضمن رسیدگی ویژه به پرونده‌های مهم که امنیت اجتماعی را خدشه دار کرده در اعمال و اجرای حدود الهی کوچک‌ترین اغماض را اعمال نکرده و نسبت به صدور احکام اعدام و یا مجازات‌های سنگین اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری فارس ظهار داشت: پرونده سرقت‌های مسلحانه از چند آرایشگاه در شهرستان فسا به صورت فوق العاده در دادگاه انقلاب اسلامی این شهرستان رسیدگی شد و پس از تأیید در شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور و استیذان این سارق مسلح در ملاء عام در شهرستان فسا به دار مجازات آویخته شد.

خدائیان تأکید کرد: رویکرد و اراده دستگاه قضایی در برخورد قاطع با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی تا پاک شدن جامعه از لوثوجود این افراد ادامه خواهد داشت.

وی از تلاشهای نیروی انتظامی و همکاری این مجموعه با دستگاه قضایی در دستگیری و اجرای سریع این حکم تقدیر کرد.

در خرداد و تیر ماه سال جاری پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه در شهرستان فسا مته‌مان پرونده در سریع‌ترین زمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده در دستگاه قضایی متهم اصلی پرونده به نام ح. الف ۲۳ ساله با حکم شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان فسا به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد که پس از تأیید حکم در دیوان عالی کشور و صدور مجوز اجرای حکم این حکم در میان جمع کثیری از مردم شهرستان فسا اجرا شد.

پس از اجرای این حکم مردم شهرستان فسا از اقدام سریع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مجازات این سارق مسلح تشکر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز