خبرگزاری کار ایران

آغاز سومین طرح آمارگیری مسکن روستایی در جهرم

کد خبر : ۱۱۲۲۶۹

از امروز این طرح در ۱۷ روستای مشخص شده شهرستان جهرم آغاز می‌شود.

ایلنا: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهرم از آغاز اجرای سومین طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، منصور اسدی امروز شنبه در یک نشست خبری گفت: از امروز این طرح در ۱۷ روستای مشخص شده شهرستان جهرم آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: پایه و اساس برنامه‌ریزی آمار است و بدون در اختیار داشتن آمار و اطلاعات امکان برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف میسر نیست.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم با بیان اینکه سومین طرح آمارگیری مسکن روستایی تا ۲۰ آبان ماه ادامه دارد، افزود: بنیاد مسکن به عنوان متولی مسکن روستایی اجرای طرح آمارگیری بر عهده دارد و این طرح که هر از ۵ سال اجرا می‌شود.

اسدی اظهار کرد: ۱۰ مامور در قالب ۳ پرسشنامه در زمینه‌های شناسنامه و مساحت ملک، ویژگی‌های ساختمان، نوع سازه و مصالح به کار رفته همچنین نام روستا و شغل غالب اهالی در کنار متوسط قیمت زمین در این مناطق آمارگیری می‌کنند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم هدف از اجرای این طرح را میزان رضایتمندی از عملکرد بنیاد مسکن و مقاوم سازی مسکن روستایی بیان کرد.

اسدی از همه اهالی مناطق روستایی خواست با مامورین آمارگیر بنیاد مسکن که دارای کارت شناسایی هستند همکاری کرده و به طور دقیق به سئوالات انان پاسخ دهند تا در جهت بهبود وضعیت مسکن روستایی گامی موثر برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز