خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

پروژه‌های بزرگ خدماتی و عمرانی کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

کد خبر : ۱۱۵۹۵۶

در کنار این پروژه‌های بزرگ ده‌ها پروژه کوچک عمرانی و خدماتی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

شیراز - ایلنا: شهردار شیراز گفت: پروژه‌های بزرگ عمرانی و خدماتی شهرداری شیراز سه شنبه هفتم آبانماه جاری در این شهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت، با اشاره به اهتمام ویژه شهرداری به ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به شهروندان افزود: در کنار این پروژه‌های بزرگ ده‌ها پروژه کوچک عمرانی و خدماتی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها رقمی در حدود ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار شیراز گفت: همزمان با بهره برداری از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح گلدشت حافظ در امتداد بولوار آفرینش با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: بهره برداری از ماشین آلات سازمان آتش نشانی، خدمات موتوری، دستگاه حفار، پمپ بتن، دستگاه نصب تک لبه و رونمایی از نقاشی‌های دیواری، نورپردازی‌ها، نمادهای شهری، بهره برداری از چندین پروژه سازمان میادین و مشاغل شهرداری و معاونت عمرانی شهرداری را نیز در این روز خواهیم داشت.

شهردار شیراز اضافه کرد: خدمات رسانی مطلوب و قابل قبول به شهروندان از اهداف و برنامه‌های شهرداری شیراز است و امیدوارم در این راه از همراهی سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیز بهره‌مند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز