خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

مردم شیراز شایسته خدمات بهتری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۶

اگر بتوانیم موانع سرمایه گذاری را بر داریم و در جذب توریسم موفق تر عمل کنیم شهرداری در اجرای طرح‌ها قوی‌تر عمل خواهد کرد.

شیراز - ایلنا: استاندارفارس در مراسم بهره برداری از چندین طرح عمرانی در شهر شیراز با تقدیر از فعالیت دست اندر کاران اجرایی طرح‌ها اظهار داشت: فراهم کردن اعتبارات در این شرایط اقتصادی کار دشواری است و به همین دلیل نیز شهرداری‌ها برای تامین اعتبارت مورد نیاز با مشکلات زیادی مواجه هستند اما در این شرایط همچنان مردم با نشاط و سر زنده به سازندگی و تلاش مشغولند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمد احمدی با ابراز امیدواری برای بهبود شرایط اقتصادی گفت: مردم شیراز شایسته خدمات بهتری هستند چرا که شیراز شهری بین المللی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس وجود مراکز تاریخی و فرهنگی و موقعیت جغرافیایی مناسب را از ویژگی‌های شهر شیراز دانست و افزود: اگر بتوانیم موانع سرمایه گذاری را بر داریم و در جذب توریسم موفق‌تر عمل کنیم شهرداری در اجرای طرح‌ها قوی‌تر عمل خواهد کرد.

استاندار فارس با اعلام آمادگی برای همکاری با شورای شهر و شهرداری تاکید کرد: با همدلی و مشارکت، بخش اعظمی از اهداف اجرایی شهر محقق خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم طرح ادامه بلوار آفرینش با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به طول یک‌هزار و ۷۰۰ متر و با عرض ۴۵ متر بهره برداری و همچین کلنگ احداثتقاطع چند سطحی نیزبه زمین زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز