خبرگزاری کار ایران

همزمان با نخستین روز از محرم الحرام؛

پرچم سرخ امام حسین(ع) در استانداری فارس به اهتزار درآمد

کد خبر : ۱۱۸۴۲۸

از شش سال قبل تاکنون در آستانه محرم، هیاتی از استان فارس در قالب طرح از حرم تا حرم، راهی عتبات عالیات می‌شوند.

ایلنا: پرچم سرخ رنگ امام‌حسین(ع) همزمان با آغاز ایام محرم‌الحرام، طی مراسمی خاص در محل استانداری فارس، به اهتزاز درآمد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، امروز سه‌شنبه پرچم سرخ‌رنگ حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) که توسط زوار بارگاه آن امام، در حرم حضرتش طواف داده شده بود، به اهتزاز درآمد.

رئیس ستاد عتبات عالیات فارس در این مراسم که همراه با نوحه‌پردازی و عزاداری و ادای احترام نیروهای نظامی و سپاه همراه بود، گفت: از شش سال قبل تاکنون در آستانه محرم، هیاتی از استان فارس در قالب طرح از حرم تا حرم، راهی عتبات عالیات می‌شوند.

جابر مهدی‌یار افزود: امسال نیز هیاتی متشکل از ۲۴۰ زائر، هفته گذشته از محل حرم سیدعلاالدین حسین(ع) در شیراز، به سمت حرم حضرت اباعبدالله(ع) در کربلا، حرکت کرد و این پرچم نیز بعد از طواف در آن حرم مطهر، برای اهتزاز در ایام محرم، به شیراز بازگردانده شد.

مهدی‌یار گفت: ابعاد این پرچم ۹ متر در ۱۵ متر است و در ایام ماه محرم‌الحرام، متبرک کننده فضای سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز