خبرگزاری کار ایران

آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد از فروش مجموعه مهدفرش

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۵۸۵

طی مراسمی با حضور خیرین و نیک اندیشان مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، مهندس اکبری شهردار منطقه هفت و دیگر مسئولان نمایندگی فروش محصولات مهد فرش در شیراز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با بیان اینکه اگر کسی در شرایط حصر اقتصادی بتواند اشتغالی را با ارائه فرهنگ ایجاد نماید، نابغه است، اظهار کرد: کارآفرینان نابغه هستند و از این جهت که آقای عالی طبع با اخذ نمایندگی از مهدفرش موفق به اشتغالزایی شده است را نابغه می دانم.

طاهری گفت: مجموعه مهدفرش، مجموعه ای بزرگ با توانایی های مناسب است و از این که در شهر شیراز نمایندگی راه اندازی نموده است ابراز خورسندی می کنم.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه آقای عالی طبع از خیرین شهر به شمار می روند، افزود: در آینده نزدیک نیز شاهد همکاری این خیر با مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز  شیراز خواهیم بود.

احمد صادقی نژاد، عضو مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز نیز گفت: بخشی از سود فروش به آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد تعلق می گیرد.

عضو مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و مدیرعامل موسسه خیریه نسیم رهایی فارس، گفت: آقای عالی طبع از سالها پیش کمک های زیادی به موسسه نسیم رهایی فارس در راستای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد داشته است و با اخذ این نمایندگی قصد دارد تا کمک های بیشتری را به این خیریه داشته باشد بنابراین از شهروندان در خواست می شود تا با خرید از نمایندگی مهدفرش در کار خیر نیز شریک شوند.

احمد صادق نژاد افزود: این اقدام باید الگویی برای کسبه و شرکت ها باشد تا بخشی از سود خود را در راه کار خیر هزینه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز