خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز:

ثبت وقایع حیاتی مبنای برنامه‌ریزی‌های کلان است

کد خبر : ۱۲۷۶۷۶

آنچه در قالب برنامه ها و به عنوان خدمت به مردم ارائه می شود براساس ثبت وقایع حیاتی است، بنابراین اگر در این راستا بتوانیم موفق عمل کنیم، می توانیم با مدیریت امور، خدمات مورد نیاز را به نحو مطلوب به مردم ارائه دهیم.

شیراز - ایلنا: سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز ثبت وقایع حیاتی را مبنای برنامه ریزی‌های کلان دانست و از اعضای شورای ثبت احول خواست تا در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد رضا تدین در جلسه شورای ثبت احول شهرستان شیراز ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی بر اساس آمار‌ها گفت: البته آمار‌های ثبت وقایع حیاتی باید واقعی و دقیق باشد تا بتوان بر اساس آن‌ها آینده نگری مناسب تری برای جامعه ترسیم کرد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای ثبت احوال شهرستان باید در انجام امور محوله همکاری لازم را داشته باشند چرا که خروجی آمار‌ها در تصمیم گیری‌های کلان بسیار حائز اهمیت و اثر گذار است.

رییس شورای ثبت احوال شهرستان شیراز عنوان کرد: آنچه در قالب برنامه‌ها و به عنوان خدمت به مردم ارائه می‌شود براساس ثبت وقایع حیاتی است، بنابراین اگر در این راستا بتوانیم موفق عمل کنیم، می‌توانیم با مدیریت امور، خدمات مورد نیاز را به نحو مطلوب به مردم ارائه دهیم.

تدین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع همکاری مردم در ثبت دقیق آمار‌ها اشاره کرد و گفت: در راستای ثبت دقیق احوال دستگاه‌های متولی، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستا‌ها باید اهمیت موضوع را به مردم انتقال دهند.

وی افزود: راه‌های زیادی برای آگاه سازی مردم در این رابطه وجود دارد که باید با محوریت اداره ثبت احول باید این امر محقق شود و دیگر دستگاه‌های مرتبط نیز وظیفه همراهی در این رابطه را دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز همچنین پس از استماع گزارش راه اندازی آرامستان احمدی عنوان کرد: باید بپذیریم دارالرحمه شیراز ظرفیتش تکمیل شده و باید برای دفن اموات مشکلات اجرایی از سر راه آرامستان احمدی برداشته شود.

تدین گفت: تمامی دستگاه‌ها باید کمک کنند تا موانع و کمبود‌های آرامستان احمدی از سر راه برداشته شود و بویژه راه‌های دسترسی به این مجموعه باید مناسب سازی شود تا امکان رفت و آمد شهروندان به این مکان امکان پذیر باشد.

همچنین در این جلسه هاشمی، رییس اداره ثبت احول شهرستان شیراز گزارشی از عملکرد این اداره و پیگیری مصوبات شورای ثبت احول شهرستان ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز