خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

کشف حدود ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۳۳

ماموران مواد مخدر فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، مقدار ۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را از یک مسافر که قصد سفر به ترکیه داشت، کشف کردند.

شیراز - ایلنا: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران مواد مخدر فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، مقدار ۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را از یک مسافر که قصد سفر به ترکیه داشت، کشف کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سیروس سجادیان روز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه در یک کنفرانس خبری در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲ بامداد امروز سه‌شنبه ماموران انتظامی در فرودگاه شیراز به تعدادی کلمن حاوی تنقلات و آجیل مشکوک شده و در بازرسی کامل این محموله مقدار ۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را که در آن جاسازی شده بود کشف کردند.

وی گفت: قاچاقچی مورد نظر نیز که اهل و ساکن شیراز است، شناسایی و بازداشت شده است.

سجادیان گفت: فرد قاچاقچی، محموله تریاک را به طرز ماهرانه‌ای دور ۶ کلمن جاسازی کرده و درون کلمن‌ها را با آجیل و سوغات شیراز پر کرده بود.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: این محموله به واسطه هوشیاری و دقت ماموران پلیس کشف شده است.

وی یادآور شد: فرد مورد نظر قصد داشت این محموله را از طریق ترکیه به کشورهای اروپایی منتقل کند.

سجادیان با تاکید بر لزوم ارتقا کیفی دستگاه‌های بازرسی موجود در فرودگاه شیراز، گفت: ارتقا این دستگاه‌ها وظیفه اداره کل فرودگاه‌ها و گمرک است.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان فارس موفق به کشف ۲۹ تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز