خبرگزاری کار ایران

نایب رییس هیات کاراته شیراز:

برخی از عملکرد قوی هیات کاراته شیراز می‌ترسند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۱۸

هیات شیراز می‌تواند بازوی توانای هیات کاراته استان باشد، اما تصمیم گیرندگان در هیات کاراته استان از قوی عمل کردن هیات شیراز هراسانند.

نایب رییس هیات کاراته شیراز، با انتقاد از سیاست حاکم بر هیات کاراته استان فارس گفت: آقایان با انحصاری کردن این ورزش به دنبال را اندازی امپرطوری در کاراته هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمد حاجی‌زاده که در حاشیه مسابقات قهرمانی کاراته شهرستان شیراز و در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت افزود: هیات شیراز می‌تواند بازوی توانای هیات کاراته استان باشد، اما تصمیم گیرندگان در هیات کاراته استان از قوی عمل کردن هیات شیراز هراسانند.

وی رفتارهای پوپولیستی و پرونده سازی برای منتقدین هیات کاراته استان، را یکی از ابزارهای انحصاری کنندگان این ورزش در استان فارس دانست و افزود: قرار نیست سند مالکیت کاراته فارس به نام عده‌ای خاص صادر شود.

حاجی‌زاده افزود: ارایه گزارش نادرست به فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان علیه منقدین هیات کاراته استان راهکار دیگری‌ست که متاسفانه برخی که خود را پدرخوانده کاراته استان می‌دانند به استفاده از آن پناه برده‌اند.

این پیشکسوت کاراته استان فارس افزود: احترام همه اعضای جامعه کاراته بر تک تک ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته ورزشی واجب است، اما هیچ کس حق ندارد از این ورزش به عنوان سرمایه شخصی و ملک فردی خود سوءاستفاده کند.

وی از بین رفتن روح وفاق و همدلی در کاراته فارس را نتیجه عملکرد ضعیف هیات کاراته استان دانست و افزود: هر روز که از عمر هیات جدید می‌گذرد، این شائبه بیش از پیش به خود رنگ واقعیت می‌گیرد که دستان پشت پرده در حال ترسیم سناریوهای حاکم بر کاراته استان هستند، نه شخص رییس هیات کاراته استان فارس، وگرنه بعید می‌دانم شخص رییس هیات دستور داده باشد که کاراته‌کاهای شیرازی از حضور در مسابقات قهرمانی این شهرستان منع شوند.

حاجی‌زاده در خاتمه از مدیرکل ورزش استان فارس خواست تا برای جلوگیری از بروز لطمه بیشتر به این ورزش هرچه سریع‌تر تصمیمی عاجلی اتخاذ کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز