خبرگزاری کار ایران

رییس شورای هیئات مذهبی شیراز ضمن اعلام برنامه‌های اربعین حسینی:

۲۵ هزار عزادار شیرازی در حرم شاهچراغ(ع) عزاداری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۷۶

در شیراز ۷۰۰ هیات مذهبی وجود دارد که باید محور تمام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در شهر شیراز باشند.

رییس شورای هیئات مذهبی شیراز با بیان این مطلب که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمامی هیئات مذهبی شیراز همزمان با اربعین حسینی به صورت یکپارچه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) عزاداری خواهند کرد، افزود: براساس پیش بینی انجام گرفته حدود ۲۵ هزار عزادار حسینی در این روز و در کنار یکدیگر عزاداری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مظفر مختاری که شامگاه سه شنبه ۲۶ آذر در جمع روسای هیئات‌های مذهبی شیراز سخن می‌گفت ادامه داد: در شیراز ۷۰۰ هیات مذهبی وجود دارد که باید محور تمام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در شهر شیراز باشند.

وی افزود: عزاداری متمرکز هیئات مذهبی در روز اربعین و با شکل و شمایل ترسیم شده کنونی برای اولین بار است که در شیراز رخ خواهد داد.

مختاری در خصوص جایگاه هیئات مذهبی در شیراز نیز گفت: هیئات مذهبی می‌توانند به عنوان یک متولی توانمند در حوزه مسایل فرهنگی و مذهبی عمل کنند.

به اعتقاد وی پویا شدن این نقش هیئات مذهبی می‌تواند از موازی کاری، صرف هزینه‌های غیرضروری جلوگیری کند و موجب افزایش میزان تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز