خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

رسانه‌ها زکات را تبیین کنند

کد خبر : ۱۳۱۹۴۳

مردم استان فارس مردمی متدین و برای انجام امور دینی پیشتاز هستند که این امر توجه بیشتر مسوولین و رسانه های استان را می طلبد تا در راستای فرهنگ سازی، اعتماد سازی، اطلاع رسانی و تبلیغ بیشتر تلاش کنند.

شیراز - ایلنا: دبیر شورای زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه رسانه‌ها نقش اساسی و تعیین کننده در همه مسایل دارند، خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در استان فارس با توجه به فرهنگ مردم زکات را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حسین نبی لو صبح امروز پنجشنبه پنجم دی ماه در یک کنفرانس خبری، به ظرفیت‌های استان فارس در زمینه زکات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم استان فارس مردمی متدین و برای انجام امور دینی پیشتاز هستند که این امر توجه بیشتر مسوولین و رسانه‌های استان را می‌طلبد تا در راستای فرهنگ سازی، اعتماد سازی، اطلاع رسانی و تبلیغ بیشتر تلاش کنند.

وی تصریح کرد: میزان زکاتی که در شورای مرکزی زکات برای کمیته امداد حضرت امام(ره) در نظر گرفته شد ۱۵۸ میلیارد تومان بود که تاکنون مردم متدین و نیکوکار کشور بیش از ۱۶۷ میلیارد تومان زکات به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده‌اند که سهم استان فارس ۸ میلیارد تومان بوده است.

دبیر شورای زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ادامه داد: تاکنون و با این مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ پرژه زکات در سطح کشور انجام شده است.

نبی لو گفت: اولویت هزینه کرد زکات با فقرا است اما مردم نیز نیازمند پروژه‌های عمرانی مثل مسجد، خانه عالم و… هستند که تعامل با امام جمعه شهرستان‌ها و معتمدین محلی می‌تواند نیازهای هر منطقه را اولولیت بندی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز