خبرگزاری کار ایران

سردار سیروس سجادیان:

نیروی انتظامی مجری طرح ترافیک است

کد خبر : ۱۳۴۲۳۶

پلیس مشخص می کندکه کدام شماره می تواند در سطح شهر عبور کند و کدام شماره نمی تواند عبور کند.

شیراز - ایلنا: فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مجری طرح ترافیک است افزود: پلیس مشخص می‌کندکه کدام شماره می‌تواند در سطح شهر عبور کند و کدام شماره نمی‌تواند عبور کند.

به گزارش ایلنا، سردار سیروس سجادیان خطاب به مسولین شهر شیراز گفت: اجازه دهید تا در اجرای طرح ترافیک بگارید مجریان طرح خودشان با مردم صحبت کنند زیرا ما مصمم هستیم که این طرح در شیرازبه گونه‌ای اجرا شود که برای مردم نگرانی خاصی ایجاد نکند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر این نکته که طرح ترافیک شیراز باید در سه مرحله انجالم شود، گفت: این طرح نیاز به مدیرت صحیح دارد.

سجادیان در ادامه گفت: طرح ترافیک شیراز برای ساعت اداری طراحی شده ولی اگر به دنبال رفع آلودگی و کم کردن ترافیک هستیم باید ببینیم ساعت آلودگی و ترافیک در پیک چه ساعاتی است که در آن صورت باید در ساعت طرح باز نگری شود.

وی تاکید کرد اکه البته این اقدام به ۹ ماه آینده موکول می‌شود.

رئیس پلیس فارس گفت: طرح زوج وفرد نیز برای مدت ۶ ماه است که ما معتقدیم وقتی مردم با طرح به اندازه کافی آشنا شدند و زیر ساخت‌ها نیز آماده شد آنگاه باید به مرحله دو برویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: از ابتدا برای اجرای این طرح ۱۴ شرط داشتیم که آن را به ۴ شرط تقلیل دادیم.

تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی، احداثپارکینگ عمومی، تامین نیرو و نصب دوربین‌های ثبت تخلفات شروطی بود که سجادیان از آن‌ها به عنوان زیرساخت اجرای طرح ترافیک یاد کرد و افزود: متاسفانه برخی از این شروط تاکنون محقق نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز