خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگشتری استان فارس:

هیچ رحمی به قاچاقچیان مواد مخدر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۴۱

این پدیده شوم از یک طرف بهترین جوانان ما را در نیروی انتظامی هدف قرار می‌دهد و از طرف دیگر روز به روز تعداد بیشتری از جانان جامعه را به اعتیاد می‌کشاند.

رییس کل دادگستری با بیان این مطلب که این موضوع که متاسفانه قاچاق مواد مخدر تبدیل به یک بلای خانمان سوز شده افزود: این پدیده شوم از یک طرف بهترین جوانان ما را در نیروی انتظامی هدف قرار می‌دهد و از طرف دیگر روز به روز تعداد بیشتری از جانان جامعه را به اعتیاد می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ذبیح الله خدائیان که صبح امروز در حاشیه بازدید از کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت ادامه داد: خوشبختانه در فارس هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های متولی امر مبارزه با مواد مخدر وجود دارد و مبارزه بی‌امانی با این سوداگران مرگ در جریان است.

وی کشف بیش از ۳۰ تن مواد مخدر در عرض ۹ ماه گذشته را حاکی از عمق فاجعه دانست و افزود: قاچاقچیان بی‌رحم‌ترین آدم‌ها هستند و ما در فارس به آنان هیچ رحم و ارفاقی نمی‌کنیم.

به اعتقاد خدائیان چنین افرادی نباید مورد مهر و عطوفت نظام قرار بگیرند زیرا آنان هیچ رحمی نسبت به مردم ندارند.

وی ضمن بیان این مطلب که ما مجبوریم قانون را در رابطه با این افراد اعمال کنیم گفت: اگر می‌خواهیم با مواد مخدر مبارزه کنیم اولین قدم را مردم باید بردارند و مردم باید به این افراد به چشم جانی و قاتل نگاه کنند.

وی افزود: متاسفانه مردم هنوز بصورت معمولی با این افراد برخورد می‌کنند که این نوع نگاه باید تغییر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز