خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید سرپرست فرمانداری شیراز نسبت به عملکرد مسئولان اجرایی شهر:

عیار مدیران در شرایط بحرانی مشخص می شود

کد خبر : ۱۳۵۳۳۴

برخی از نارسایی‌ها قابل پیش‌بینی بود و مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان می‌توانستند با پیش‌بینی از بروز برخی اتفاقات جلوگیری کنند تا زندگی مردم عزیز در سطح شهرستان شیراز مختل نشود.

ایلنا: سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز، با انتقاد صریح از برخی مدیران اجرایی شهرستان شیراز گفت: در بارش های اخیر، عملکردها قانع کننده نبود، نمی‌توان توجیه کرد، نمی‌توان در برابر آنچه سبب بروز مشکل برای شهروندان در شیراز شد، بی‌تفاوت باشیم، باید با دوراندیشی، مشکلات را تدبیر کرد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شیراز، " محمدرضا تدین " که بعد ازظهر چهارشنبه۱۸ دی‌ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شیرازسخن می گفت، افزود: برخی از نارسایی‌ها قابل پیش‌بینی بود و مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان می‌توانستند با پیش‌بینی از بروز برخی اتفاقات جلوگیری کنند تا زندگی مردم در سطح شهرستان شیراز مختل نشود.

وی تصریح کرد: اگر همیاری‌های مردمی و کمک دستگاه‌های امدادی نبود ممکن بود حوادثتلخی را در ۷۲ ساعت گذشته شاهد باشیم اما عملکرد خوب برخی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان و البته مردم و شهروندان باعثشد تا خسارت‌های ناشی از برف اخیر به حداقل برسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز افزود: حضور نیروهای داوطلب هلال‌احمر و تلاش داوطلبانه خودروهای راهسازی بخش خصوصی در رفع بحران اخیر جای قدردانی دارد و درس‌های خوبی به برخی از دستگاه‌های خدمت رسان داد.

وی با انتقادمجدد از برخی مدیران دستگاه‌های خدمات رسان عنوان کرد: در شرایط عادی مشکلی برای حل کردن وجود ندارد اما در شرایط بحرانی است که عیار مدیران مشخص می شود و معلوم می شود که تا چه انداره توانسته‌ایم در مدیریت مجموعه موفق عمل کنیم.

" تدین " عنوان کرد: مردم بهترین ناظران بر عملکرد خدمتگزاران خود هستند؛ اما شکیبایی و خویشتنداری آنان نباید باعثشود تا احساس کنیم عملکرد خوبی در خدمت رسانی به آنها در مشکلات ناشی برف اخیر داشته‌ایم.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز ضمن اشاره به برخی اظهار نظرهای مدیران در رابطه با خدمات ارائه شده پس از برف اخیر بیان کرد: بسیاری از کارهایی که پس از بحران برف انجام شد باید قبل از شروع بارش و حتی در زمان بارش انجام می‌شد تا مردم دچار مشکل نشوند.

" تدین " با بیان اینکه عملکرد برخی دستگاه‌ها از جمله شهرداری ها با توجه به امکانات موجود خوب اما ناکافی بود، گفت: باید قبل از شروع فصل زمستان درختان نزدیک به شبکه‌های برق هرس می‌شد و از همان ابتدای بارش نیز دستگاه‌ها نسبت به پاکسازی معابر و شریان‌های اصلی اقدام می‌کردند تا در زمان سنگین شدن برف این چنین رفت و آمد در شهر مختل نشود.

وی در خصوص کاهش شدید دما از امشب(چهارشنبه شب) و آغاز بارش و کاهش دمای هوا از روز جمعه در شیراز، هشدار دادو افزود: به نحو مقتضی به شهروندان در خصوص برودت شدید هوا و وضعیت جو اطلاع‌رسانی کافی انجام شود و راهنمایی‌های لازم نیز در خصوص مواجهه با این شرایط در اختیار مردم قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شیراز با بیان اینکه برف اخیر یک آزمون برای سنجش میزان آمادگی و شیوه عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان بود، گفت: عملکردها را کاملا ارزیابی کرده و به مردم گزارش خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز