خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جدید انتقال خون فارس معرفی شد

کد خبر : ۱۳۶۹۶۷

" محمد حسین کریمی " به عنوان مدیر کل جدید سازمان انتقال خون استان فارس معرفی و از تلاش های " علیرضا توسلی " مدیر کل سابق تقدیر شد.

شیراز – ایلنا: محمد حسین کریمی مدیر کل جدید انتقال خون فارس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل انتقال خون فارس با اشاره به جایگاه این استان در اهدا خون، گفت: فارس پس از تهران بیشترین اهداء کننده خون را دارد.

علی اکبر پورفتح الله مقدار خون اهداء شده در کشور در طول سال را بالغ بر دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد اعلام کرد و افزود: در این میان استان تهران با ۱۸۰هزار واحد و فارس با ۱۴۵هزار واحد رتبه‌های بر‌تر اهدا کننده خون کشور را دارند.

مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور با اشاره به اینکه شاخص اهدا خون در شیراز از تهران بالا‌تر است، یادآور شد: در برخی از نقاط دنیا شاخص اهدا خون هفت واحد در هزار نفر است، اما در شهر شیراز این رقم ۳۰ واحد در هزار نفر است.

پور فتح الله با تاکید بر این موضوع که بحثاهدا خون در ایران غرور آفرین است ادامه داد: متاسفانه در بحثفرآورری و استفاده ازاین فرآورده بسیار عقب هستیم و تا دیدگاهمان را عوض نکنیم به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از وضعیت دریافتی کارکنان سازمان انتقال خون گفت: چرا باید پرستاران در بیمارستان‌ها برای تزریق خون حق کارانه دریافت کنند ولی پرستاران سازمان انتقال خون برای گرفتن خون اهداء کنندگان کمترین دریافت را داشته باشند.

در این مراسم «محمد حسین کریمی» به عنوان مدیر کل جدید سازمان انتقال خون استان فارس معرفی و از تلاش‌های «علیرضا توسلی» مدیر کل سابق تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز