خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبر داد؛

راه‌اندازی شیفت شب در پروژه‌های عمرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۰۸۹

شهردار شیراز از عزم راسخ مدیریت شهری به منظور بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی براساس برنامه زمانبندی شده خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در بازدید شبانه از پروژه‌های عمرانی با تقدیر از تلاش‌های پیمانکاران در راستای پیشبرد طرح‌های عمرانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بهره‌برداری سریع‌تر از پروژه‌های عمرانی به پیمانکاران تکلیف شده تا نسبت به راه‌اندازی شیفت شب اقدام کنند. 

وی با تأکید بر این موضوع که پروژه‌های عمرانی باید با کمترین ایجاد مزاحمت برای شهر و شهروندان به بهره‌برداری برسند، بیان داشت: در آستانه عید غدیر خم و در شب گذشته از پروژه بزرگراه شهید سلیمانی بازدید داشتیم که سه قطعه از این ابرپروژه شامل عملیات لاینینگ تونل شهید خادم صادق و توسعه پل آبراه به صورت همزمان در حال فعالیت است.  

اسدی با تقدیر از تلاش‌های کارکنان شهرداری شیراز در سازمان عمران افزود: عملیات شبانه بتن‌ریزی پل سلمان فارسی نیز در ایام با سعادت دهه کرامت و امامت انجام شد و در ادامه بازدید شبانه از پروژه‌های عمرانی، خط کشی آسفالت خیابان محراب هم انجام شد. 

شهردار شیراز در ادامه تصریح کرد: به همت خدمتگزاران مردم در شهرداری شیراز هیچ پروژه تعطیل یا نیمه تعطیلی وجود ندارد و به منظور اجرای طرح‌های عمرانی طبق برنامه زمان‌بندی شده از پیمانکاران خواسته شده است تا نسبت به راه‌اندازی شیفت شب اقدام کنند. 

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در بخش پایانی سخنانش با تشریح اهداف پروژه تعریض پل سلمان فارسی گفت: افزایش ظرفیت تردد خودروها بر روی پل رودخانه سلمان فارسی، تسهیل تردد خودروها و روان سازی ترافیک محور پل ولی‌عصر به میدان گلستان و بالعکس، تسهیل تردد خودروهای ورودی و خروجی پل سلمان فارسی به خیابان ساحلی از اهداف اجرای این پروژه است. 

در ادامه این بازدید شبانه که در آستانه عید غدیرخم انجام شد، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز به ارائه توضیحاتی پیرامون مشخصات فنی پروژه تعریض پل سلمان فارسی پرداخت. 

به گفته علی‌حسین عباسی؛ عملیات بتن‌ریزی این پل به مقتضیات ترافیکی در سه قسمت انجام می‌پذیرد که در شب گذشته بخش اول (پل شرقی) طبق برنامه زمان‌بندی شده به پایان رسید. 

وی با اشاره به برخی از مشخصات فنی پروژه تعریض پل سلمان فارسی گفت: طول تعریض این پل به ۷۰ متر می‌رسد و عرض عرشه در قسمت‌های شرقی و غربی پل هر کدام معادل یازده و نیم متر است، همچنین تعداد کوله ها و پایه ها به ترتیب ۴ و ۱۰ عدد است و ۱۲ دهانه ۱۱ متری عرشه دال درجا دارد. 

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: حجم کل بتن مصرفی در پروژه تعریض پل سلمان فارسی معادل ۳۵۰۰ متر مکعب است و حجم عملیات خاکی آن ۲۶۰۰ متر مکعب ارزیابی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز