خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد:

رصدخانه دانشگاه آماده بهره‌برداری‌ست

کد خبر : ۱۳۸۸۴۶

یکی از اهداف مهم از ایجاد این رصدخانه تشکیل ستاد استهلال در ایام ماه مبارک رمضان بوده که امید است همکاری لازم جهت تشکیل این ستاد ایجاد شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد گفت: تمام توان خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بکارخواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، داداله بهمند ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد ۲۲ سال پیش با هدف آموزش برای همه، همه جا و همه وقت به عنوان تنها دانشگاه دولتی شهرستان فیروزآباد آغاز به کار کرد و در این راستا تمام تلاش خود را در جهت اهداف متعالی تعلیم و تربیت به کار برد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد از ساخت رصد خانه در این مرکز دانشگاهی خبر داد و گفت: این مرکز دانشگاهی با در بر داشتن ۵ گرایش از رشته جغرافیا احداثرصد خانه پژوهشی را دردستورکارخود قرار داده است.

وی گفت: رصد خانه دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد از سال ۸۹ در دستور کار سازمان مرکزی قرارگرفت که خوشبختانه در ابتدای سال ۱۳۹۱ اجرای این پروژه آغاز و در آذر ماه امسال مراحل اجرایی آن به اتمام رسیده و در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: هدف ازاحداثاین رصدخانه افزایش توان عملی دانشجویان رشته جغرافیای این مرکز است.

دکتر به‌مند افزود: یکی دیگر از اهداف مهم از ایجاد این رصدخانه تشکیل ستاد استهلال در ایام ماه مبارک رمضان بوده که امید است همکاری لازم جهت تشکیل این ستاد ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز