خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

آغاز مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۵۰۵

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از ۳۱ مردادماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهنام کشاورز با بیان اینکه از روز ۳۱ مرداد مراکز مشاوره و انتخاب رشته رایگان برای داوطلبان آزمون سراسری در واحد‌های اداری و آموزشی شهر شیراز و همچنین مراکز دانشگاهی پیام نور در استان فعال است گفت: متقاضیان ثبت‌نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای سازمان سنجش آموزش کشور تا روز شنبه ۴ شهریور به درگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه اقدام کنند.

وی افزود: اخذ دیپلم حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ یا داشتن مدرک کاردانی(فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای نظام جدید برای متقاضیان الزامی است و دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند امکان ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی پیوسته را ندارند.

کشاورز یادآور شد: دانشگاه پیام نور به‌دلیل استفاده از شیوه آموزشی ترکیبی(حضوری و الکترونیکی) و با استفاده از منابع غنی درسی و برگزاری آزمون‌های استاندارد و سراسری، شرایط ادامه تحصیل برای طیف وسیعی از متقاضیان به‌ویژه افرادی که همزمان با تحصیل، اشتغال به کار دارند را نیز فراهم آورده و شعار آموزش برای همه، همه جا و همیشه را محقق کرده است. 

دانشگاه پیام نور استان فارس در ۵۴ رشته، بیش از ۳۳۰ رشته محل و ۲۸ مرکز و واحد دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی، هنر، علوم پایه و فنی و مهندسی پذیرای متقاضیان ادامه تحصیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز