خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

آسفالت‌ بیش از ۵۱ هزار متر مربع معابر طی هفته چهارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۴۱۹

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته چهارم، ۵۱ هزار و ۲۸ مترمربع معابر مناطق این کلانشهر به میزان ۶ هزار و ۹۸۴ تُن آسفالت شده است.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلانشهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌ شده، طی برنامه دو ساله انجام می‌شود.

 سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته چهارم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۵۱ هزار و ۲۸ مترمربع معابر مناطق این کلانشهر به میزان ۶ هزار و ۹۸۴ تُن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت.

جاویدی با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در بولوار امیرکبیر در منطقه ۴ انجام‌ شده است، گفت: لکه‌گیری در سطوح مناطق ۶ و ۱۰ صورت گرفته است.

این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در کوچه ۲ شهید چمران و کوچه ۴ شهید بهشتی در منطقه یک، فرعی‌های خیابان صدق گو و کوچه ۲ خیابان ایثار در منطقه ۲، باند جنوبی تلاش شرقی تا سر کوچه ۵، کوچه ۳ و ۵ تلاش شرقی، بولوار سروناز شهرک زیباشهر و کوچه ۵ تلاش غربی در منطقه ۳، سپاه جنوبی در منطقه ۵، کوچه2/13 مدرس منطقه ۷، فرعی‌های خیابان شهید اسماعیلی و جلوی مسجد خیابان گیتی فروز در منطقه ۹ و فرعی‌های خیابان شهید کلانتری در منطقه ۱۱ انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده در کوچه 1/10 بولوار سپید و جلوی مسجد خیابان گیتی فروز در منطقه ۹ و پروژه‌های عمرانی نیز طی هفته گذشته انجام‌شده است.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی ۴ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت در یازدهمین گام جهش عمرانی کلانشهر شیراز، ۲۱۷ هزار و ۸۸۴ مترمربع از معابر مناطق این کلانشهر با میزان ۲۷ هزار و ۷۷ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز