خبرگزاری کار ایران

با شناخت نفرات برتر؛

نخستین مسابقه فیلمنامه نویسی سرو به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۵۹

نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان فارس در شورای همآهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، با اشاره به اینکه نخستین مسابقه فیلمنامه نویسی سرو، با دریافت ۲۲ اثراز سوی نویسندگان استان فارس، با حصول نتیجه، به پایان رسید؛ گفت: کلیه آثار دارای ارزش‌های والای ادبی، سینمایی بوده وهرکدام قابل سرمایه گذاری جهت تولید هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمد کرد رستمی افزود: آنچه که به عنوان علت نخست در انتخاب صرفا «دو فیلمنامه، اثرگذار بوده، سرمایه محدودی است که برای تولید، در نظر گرفته شده است.

کرد رستمی، با تاکید بر اینکه، تمامی متون ارسالی، در راستای مفاد مسابقه نگارش شده و هرکدام با زاویه دیدی خاص به این معضل نگاه کرده‌اند، ادامه داد: اما علت دیگر این انتخاب، نزدیک‌تر بودن آثاربرگزیده به اهداف شورای همآهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس درشورای همآهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، اظهار داشت: بدیهی است این گزینش به منزله نفی سایر آثار نیست و تاکنون برای این نوع بیماری و ترسیم جامعه پاک عاری از اعتیاد، جشنواره خاصی در نظر گرفته نشده و حضور این تعداد از هنرمندان، نشان از حساسیت این عزیزان به این موضوع، جهت آفرینش اثر ادبی بوده است.

احمد کرد رستمی، با ابراز خرسندی از اینکه جشنواره یادشده سرآمدی برای تداوم برگزاری اینگونه فعالیت‌ها و موجبی جهت ایجاد حساسیت جمع گسترده‌تر هنرمندان به مسئله اعتیاد وجامعه پاک باشد، اسامی برگزیدگان را اعلام داشت و گفت: در بخش فیلمنامه مستند داستانی،» نیمکت «به نویسندگی تورج زارع گلستانی و همچنین، در موضوع فیلمنامه مستند» تورا می‌شناسم؟! «به نویسندگی، علی ریاستی، حائز مقام‌های برتر شدند.

گفتنی است؛ به کلیه شرکت کنندگان گرامی، تقدیرنامه اهداء و به نشانی آن‌ها ارسال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز