خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز خبرداد؛

توزیع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی و تحصیلی در بین افراد نیازمند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۹۶۰

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی و تحصیلی در بین افراد نیازمند و دانش آموزان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، احمد جعفری در نشست خبری با اشاره به  تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید افزود: زنگ دفاع امروز در سطح مدارس محدوده ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز نواخته شد. 

جعفری با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۲ کارگاه اشتغال‌زایی خیاطی با اشتغال مستقیم ۱۴ نفر افتتاح می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با ارائه محصولات این کارگاه‌ها برپا خواهد شد همچنین ۶ منزل محرومان که طی سال گذشته مرمت آن آغاز شده است به بهره برداری خواهد رسید و ۱۲ منزل دیگر آغاز به کار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز تصریح کرد: نمایشگاه‌های دفاع مقدس، مسابقات قرآن و عترت، مسابقات ورزشی، رویدادهای علمی و رباتیک، مسابقه کتابخوانی و فرهنگی در بستر فضای مجازی و حقیقی از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس این ناحیه است.

جعفری با اشاره به خدمات بسیج در سطح جامعه، ترویج فرهنگ ازدواج آسان در راستای سیاست‌های برنامه «ایران جوان بمان»، برپایی اردوهای جهادی عمرانی، پزشکی و آموزشی با نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی، کاروان خودرویی نمادین اعزام رزمندگان به جبهه‌ها، برپایی میز خدمت در مساجد توسط بسیج اصناف، کارگری و ادارات، بدرقه فرزندان شهدا به خصوص فرزندان شهدای مدافع حرم در آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، همایش نقش اقشار در دفاع مقدس، پرداخت هزینه تحصیل مستضعف و محروم توسط خیران بسیجی را از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته برشمرد.

وی با بیان اینکه  ۳۱۵ زندانی جرائم غیرعمد از آغاز نذر رهایی تاکنون به به همت ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز  آزاد شده اند، گفت: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در هفته دفاع مقدس به صورت ویژه دنبال می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز  تاکید کرد: امیدواریم با مساعدت و همکاری ادارات و نهادهای شهر شیراز و حضور بسیجیان همیشه در صحنه بتوانیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس را درشأن شهدا و رزمندگان به بهترین نحو برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج در تمامی مناسبت‌ها نقش‌آفرین بوده است، افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با شعار «ما متحدیم» از ۳۰ شهریور ماه با محوریت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت آغاز شده است.

وی ادامه داد: رزمایش سراسری جهاد تبیین با حضور پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و هادیان سیاسی در تمامی رده‌های بسیج این ناحیه برگزار می‌شود.

جعفری از برگزاری یک هزار و ۲۱۰ برنامه در سطح شهر شیراز به‌همت این ناحیه از سپاه خبر داد و گفت: ۲۳۰ برنامه شاخص و ۹۸۰ برنامه عمومی در محدود جغرافیایی استحفاظی بقیه‌الله (عج) شیراز برگزار می‌شود و بسیجیان این ناحیه به نمایندگی از بسیجیان در مراسم رژه سراسری ۳۱ شهریورماه حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز