خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار همزمان ۴ نمایشگاه در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۸۸۶

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی سنگ های تزیینی، تجهیزات سنگبری و ماشین آلات وابسته به همراه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از امروز در سایت نمایشگاهی فارس اغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، محسن نهاوندی افزود: تاسیسات ساختمان یکی از مهم ترین بخش های حوزه ساختمان است که نقش بسیار موثری در این صنعت ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این نمایشگاه ها از سطح کیفی و کمی بسیار مناسب برخورداند، ادامه داد: در نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بیش از ۵۰ شرکت حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: ۳۴ شرکت نیز از استان های مختلف کشور در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی و سنگ های تزیینی حضور پیدا کردند.

 نهاوندی ادامه داد: این عناوین نمایشگاهی در مساحت نه هزار مربعی سالن های حافظ، بهار و نرگس بر پا شده است.

 او گفت: برپایی این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی ها و دانش روز در حوزه ساختمان و تاسیسات و معدن و صنایع معدنی است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود:علاقه مندان می توانند تا روز جمعه بیست و ششم آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز