خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

اضافه شدن31 دوربین نظارتی به سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۹۶۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از اضافه شدن ۳۱ دوربین نظارت تصویری به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری ‌وحمل و نقل جاده ای استان فارس، علیرضا راستیار با بیان اینکه ۳۰ سامانه نظارت تصویری  در محورهای استان وجود دارد گفت: پیرو پیگیری های انجام شده با سازمان راهداری و‌ حمل و‌نقل جاده ای کشور ۳۱ دوربین نظارتی به سامانه های هوشمند موجود استان اضافه می شود و تعداد سامانه های نظارت تصویری استان به ۶۱ سامانه افزایش می یابد. 

راستیار با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصا در ایام پرترافیک و هنگام بارش ها افزود: این سامانه ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می کنند. 

وی خاطرنشان کرد: تصویر این دوربین ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رویت است و هموطنان میتوانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

راستیار تاکید کرد: در صورت مساعد بودن شرایط نصب و بهره برداری این سامانه ها تا شش ماه آینده قابل استفاده خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای استان فارس در پایان گفت: هم چنین مناقصه ۲۰ دوربین عکس برداری انجام شده که با بهره برداری از این سامانه ها مدیریت سفرهای جاده ای توسط هموطنان بسیار بهتر و دقیق تر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز