خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

آسفالت‌ بیش از ۱۵هزار مترمربع معابر طی هفته هفدهم در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۷۷

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته هفدهم، ۱۵ هزار و ۵۶۶ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان یک هزار و ۹۵۷ تُن آسفالت شده است.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته هفدهم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۱۵ هزار و ۵۶۶ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان یک هزار و ۹۵۷ تن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: عملیات درزگیری در بولوارهای دکتر حسابی و حسینی الهاشمی در منطقه ۱۰ و تراش و ترمیم در کمربندی جنوب از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام‌شده است.

جاویدی بیان کرد: روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در کوچه ۹ کسری و فرعی‌های آن، خاکی بزرگراه سردار شهید استوار از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۴، ۶، ۷ صورت گرفته است.

این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در کوچه ۹ کسری و فرعی‌های آن در منطقه ۳، فرعی‌های خیابان فتح‌المبین در منطقه ۴، کوچه ۲۹ شهید علوی و فرعی آن در منطقه ۱۰ انجام‌ گرفته است.

روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده (خاکی) در خیابان شهدای محیط‌بان در منطقه ۹ و بزرگراه سردار شهید استوار از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز انجام‌شده که سخنگوی شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۱۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۷۸۴ هزار و ۱۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۹۸ هزار و ۳۳۲ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز