خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی فارس خبرداد؛

زمین‌گیر شدن کاروان خودروهای شوتی در لارستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۱۲۸

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف 6 دستگاه سواری شوتی حامل 35 میلیارد ریال انواع سیگار خارجی قاچاق در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار یوسف ملک‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در راستای مقابله هدفمند و موثر با قاچاقچیان، حین کنترل محورهای مواصلاتی در یک عملیات هماهنگ و ضربتی با رصد اطلاعاتی 6 دستگاه سواری تندرو شوتی حامل بار قاچاق را شناسایی و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه رانندگان خودروها را رها و متواری شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی شوتی و همچنین پاکسازی از محل تردد آنها در مجموع 2 میلیون و 167 هزار نخ انواع سیگار خارجی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سیگارهای قاچاق کشف شده را 35 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد.

ملک‌زاده ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه توسط قاچاقچیان و افراد قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز