خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

واگذاری چهار دبیرخانه کشوری پرورشی به آموزش و پرورش فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۴۹

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش فارس از واگذاری چهار دبیرخانه ی فعالیت های حوزه پرورشی کشور از سوی وزارت اموزش وپرورش به استان فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجیدجوکار از واگذاری چهاردبیرخانه کشوری به اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان فارس خبر داد و افزود: با توجه به کسب رتبه برتر کشوری گروه های آموزشی در فعالیت‌های پرورشی، و عملکرد مطلوب در دو دبیرخانه کیفیت بخشی به فعالیت‌های مشاوره و هوشمند سازی فعالیت‌ها مستقر در فارس، برای دومین سال متوالی دبیرخانه های مذکور به استان فارس واگذار شد.

وی افزود: خلاقیت، جدیت، ابتکار عمل و عملکرد مناسب حوزه مراقبت معاونت مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از شاخص‌های مورد ارزیابی بوده است.

جوکار تصریح کرد: در ارزیابی عملکرد نواحی، شهرستان ها و مناطق و کار ویژه استان که در قالب طرح یاریگران زندگی صورت گرفت فارس توانست رتبه برتر را در کشور کسب کند.

وی ادامه داد: دبیرخانه راهبری گروه آموزشی مشاوران کشور، دبیرخانه استاندارد سازی و هوشمندسازی طرح ها و فعالیت های ابلاغی، ارزیابی عملکرد استان ها در حوزه آسیب های اجتماعی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و دبیرخانه طرح کانون یاریگران زندگی، چهار دبیرخانه ای است که از سوی وزارتخانه به استان فارس محول شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز