خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

حضور شرکت‌های دانش بنیان فارس در نمایشگاه ایران قوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۳۰

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس گفت: دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ با حضور تعدادی از شرکت های دانش بنیان از استان های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی سید نصیری به حضور پرقدرت استان فارس در نمایشگاه تهران اشاره کرد و افزود:  سازمان همیاری شهرداری های فارس با قدرت در این رویداد ملی شرکت کرده است.

وی با اشاره به توانمندی استان فارس در عرصه های مختلف فناوری، ادامه داد: استانداری فارس، شهرداری شیراز ، سازمان همیاری شهرداری های استان فارس با افتخار توانست تعدادی از محصولات شرکت های دانش بنیان که دارای تولیدات خاص بودند در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

سید نصیری گفت: شرکت های دانش بنیان در زمینه های مختلف از جمله جمع آوری و مدیریت اطلاعات ارکان داخلی ساختمان ها در زمان بحران، پیش بینی و اعلام هشدار در زمان سیلاب، تکنولوژی فریز مواد غذایی با قدرت نگهداری بلند مدت در دمای معمولی ، دستگاه شناسایی آفات گیاهی در بدنه درختان، پیش بینی علائم سکته در بدن انسان قبل از وقوع، دستگاه های احیاء بصورت سیار در مناطق صعب العبور و محصولات دانش بنیان مختلف پزشکی حضور پیدا کردند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد و ابراز داشت: جمع آوری این ایده ها و محصولات نوآور حاصل برگزاری رویدادهای متعدد در حوزه فناوری اطلاعات‌ سازمان همیاری شهرداری ها و با همراهی شرکت همیارنت زیر مجموعه سازمان همیاری ها بوده و امیدواریم توانسته باشیم توانمندی‌های استان را در این بخش ها با شایستگی معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز