خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز:

فضای مجازی از نظر فنی یک فضای تعامل و ابزار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۲۹

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز با بیان اینکه فضای مجازی از نظر فنی یک فضای تعامل و ابزار است، گفت: سرمایه انسانی می‌تواند به فضای مجازی ما روح و جان ببخشد و در راستای اهداف و ارزش‌ها به ما کمک می‌کند تا موفقیت کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، جعفر ترک‌زاده  در حاشیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان فارس که در شیراز در حال برگزاری است، اظهار کرد: کار در فضای مجازی جنبه فنی و حرفه‌ای دارد چرا که  افراد در فضای مجازی باید اصول و قواعد ویژه‌ای را عمل کنند.

وی ادامه داد: فضای مجازی اگر چه به نام مجازی است اما واقعیت عینی زندگی امروز ماست و امروزه نقش و تاثیرگذاری فضای مجازی در عرصه‌های مختلف رو به افزایش است.

 رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز افزود: اگر بخواهیم حال و آینده خود را مدیریت و حفظ کنیم باید در عرصه فضای مجازی قابلیت‌ها و پتانسیل خود را در ابعاد مختلف توسعه دهیم و یکی از ابعاد و زمینه‌های مهمی که باید برای به دست آوردن آن تلاش کنیم، سرمایه انسانی است.

ترک‌زاده با اشاره به اینکه کار در فضای مجازی جنبه فنی و حرفه‌ای دارد چرا که  افراد در فضای مجازی باید اصول و قواعد ویژه‌ای را اجرا کنند، افزود: فضای مجازی دارای سبقه ویژه علمی و کاربردی است که متناسب با نوع فضا و اهداف متفاوت است. همچنین جوانان و نوجوانان باید تلاش کنند که قابلیت‌های خود را در فضای مجازی افزایش دهند.

ترک‌زاده ادامه داد: اگر بخواهیم در عرصه کارورزی، کاربری، راهبردی، هدایت و مدیریت راهبری فضای مجازی قدم برداریم و اثرگذار باشیم باید بتوانیم اهتمام ویژه‌ای در توسعه سرمایه انسانی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز یادآور شد: باید بتوانیم در عرصه تولید محتوا پیشرفت کنیم و از لحاظ کیفیت و کمیت محتواهای تولیدی را گسترش دهیم. قاعدتاً ارتباط را می‌توانیم با افراد بر قرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز