خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار شیراز خبر داد؛

هفتمین دوره جشنواره خوش‌حسابی عوارض سال ۱۴۰۲ در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۵۵۸

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: جشنواره خوش‌حسابی برای هفتمین بار به‌منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر با پرداخت نقدی عوارض نوسازی، صنفی و خودرو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا اسماعیلی با اشاره به تصویب طرح جشنواره خوش‌حسابی در شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: این جشنواره برای هفتمین بار به‌منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر با پرداخت نقدی عوارض نوسازی، صنفی و خودرو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز دوره پلکانی تخفیف عوارض ۱۲ درصدی از ۸ دی‌ماه تا ۷ بهمن‌ماه، خاطرنشان کرد: ما اعتقادداریم مشارکت مردمی و تداوم آن در پرداخت نقدی عوارض، سبب آبادانی و پیشرفت شهر شده و امکان ارائه خدماتی ارزنده‌تر را فراهم می‌کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش مشارکت مردم در اداره امور شهر و تأمین بخشی از هزینه‌های آن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض، قدم‌های بزرگی در اداره شهر برمی‌دارند و روند توسعه و آبادانی این شهر تاریخی، مذهبی و گردشگری را سرعت می‌بخشند.

 اسماعیلی با بیان اینکه دستیابی به درآمدهای پایدار برای توسعه شهر شیراز امری مهم و ضروری است، اظهار داشت: منابع مالی شهرداری با دریافت عوارض از مردم تأمین و همین پول‌ها برای ارائه خدمات در شهر مصرف می‌شود.

وی آخرین‌ مهلت شرکت شهروندان در هفتمین دوره جشنواره خوش‌ حسابی پرداخت‌ کنندگان نقدی عوارض را تا پایان اسفندماه سال جاری اعلام کرد و گفت: برای قدردانی از شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی، اصناف و خودرو تا پایان امسال اقدام کنند، مراسم قرعه‌کشی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز به توزیع همگانی قبوض عوارض سالیانه نوسازی از ابتدای دی‌ماه سال جاری اشاره و بیان کرد: مهلت پرداخت این قبض تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض ملک خود را تا ۲۹ اسفندماه سال جاری پرداخت کنند، مشمول ۱۰ درصد تخفیف پرداخت نقدی عوارض نوسازی و یک امتیاز ورود به قرعه‌کشی جشنواره خوش‌حسابی شهرداری شیراز می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز