خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی وجهانگردی:

نمایشگاه گردشگری پارس دومین نمایشگاه بزرگ کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۵۲۵

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی پارس وچهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی فارس این نمایشگاه را دومین نمایشگاه کشور بعد از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از نظر وسعت و تنوع ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، رضا هادی در بازدید از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۳ سالن به صنایع دستی  وهنر های سنتی اختصاص یافته که تنوع آثار و کالاهای صنایع دستی و مشارکت شرکت کنندگان مشهود بود. 

هادی افزود: صنایع دستی نیاز به حمایت  دارد و از آنجا که جنبه کاربردی نداشته وبیش تر  شکل تزیینی  دارد  بنابراین مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و مخارج روزانه زندگی  به طور ناخودآگاه  به آن توجهی  ندارند. 

او افزود: بنابراین نگاه حاکمیت باید به صنایع دستی نگاهی حمایتی  باشد. 

رضا هادی همچنین نمایشگاه گردشگری را بسیار مطلوب دانست وگفت: مشارکت بخش های خصوصی و دولتی در حوزه گردشگری دیده می شود و نمایشگاه گردشگری به خوبی برگزار شده است. 

به عقیده او شاید بتوان گفت سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی  فارس  از نظر وسعت و تنوع دومین نمایشگاه در کشور  است. 

این نمایشگاه  تا ۱۶ دی ماه جاری برپا بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز