خبرگزاری کار ایران

برای ارائه خدمات روانشاختی، مشاوره و مددکاری؛

اعلام آمادگی بهارنکو فارس به خانواده‌های آسیب دیده حادثه کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۵۳۷

گروه موسسات بهارنکو استان فارس برای ارائه خدمات روانشاختی، مشاوره و مددکاری به خانواده‌های آسیب دیده حادثه کرمان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، خانواده بزرگ گروه موسسات بهارنکو استاد فارس طی پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان آمادگی خود را جهت ارائه خدمات روانشاختی، مشاوره و مددکاری به خانواده‌های آسیب دیده اعلام کرد. 

در این پیام آمده است: 

در چهارمین سالروز شهادت قهرمان ملی کشور ما، اقدام بزدلانه و ضد بشری دولت تروریستی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل غاصب که حتی از دوستداران سردار ایرانی نیز ترس دارند، موجی از غم و اندوه را بر دل‌های ملت بزرگ ایران جاری و آنها را به سوگ نشاند.

این در حالی است که قساوت و اعمال غیرانسانی این رژیم های صهیونیست که در واقع در حال کوبیدن آخرین میخ های تابوت خود هستند، اتفاق جدیدی نبوده و دائما شاهد ترورهای کور، کشتار مظلومین و ظلم های آنها در سراسر دنیا هستیم. 

گروه موسسات بهارنکو استان فارس این حادثه تروریستی و وحشیانه را محکوم و شهادت جمعی از هموطنان در این واقعه دردناک را به حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و آمادگی کامل خود را جهت ارائه خدمات روان‌شناختی، مشاوره و مددکاری به خانواده های داغ‌دیده و آسیب دیدگان حادثه اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز