خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس خبر داد؛

آموزش فریزبی به ۲۶۰ معلم ورزش فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۷۱

رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: اولین کارگاه عملی آموزش رشته جذاب ورزشی فریزبی ویژه معلمان تربیت بدنی در فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: اولین کارگاه عملی آموزش رشته جذاب ورزشی فریزبی در استان به مدت یک روز در مجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز برگزار شد.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: هدف از برگزاری این دوره، دانش افزایی و آشنا ساختن معلمان تربیت بدنی با رشته مفرح فریزبی است.

زیدآبادی نژاد گفت: دراین دوره ۶۰ معلم ورزش به صورت حضوری و دویست معلم ورزش استان نیز به صورت انلاین شرکت داشتند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس افزود: معلمان ورزش شرکت کننده در این کارگاه با نحوه پرتاب کردن فریزبی و انواع مسابقات آن آشنا و در پایان نیز همه شرکت کنندگان در تیم های ۵ نفره به بازی آلتیمیت پرداختند.

مسئول انجمن فریزبی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور نیز در این کارگاه گفت: اصلی ترین دستاورد توسعه این ورزش، ایجاد نشاط و شادابی در سطح عموم جامعه و حرکت به سوی شهری سالم و با نشاط خواهد بود.

ابراهیم درتاج خاطر نشان کرد: پیش از این نیز اولین کارگاه مجازی آموزش فریزبی در سطح کشور در استان فارس برگزار شده بود که مورد استقبال فرهنگیان فارس قرار گرفت.

شایان ذکر است این کارگاه با همکاری انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی استان و به صورت رایگان برگزار و در پایان گواهی برای تمامی شرکت کنندگان صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز