خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت عمران صدرا مطرح کرد؛

کارهایی که در شهر صدرا قابل واسپاری است؛ به مردم واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۴۶

نخستین همایش مردمی سازی دولت در شهر صدرا با حضور جمعی از مسولان تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، فعالان اجتماعی و فرهنگی و مطالبه گران و جمعی از مسولان شهر صدرا برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران صدرا، مدیر عامل شرکت عمران صدرا درباره اهداف برگزاری این همایش به خبرنگاران گفت: رویکرد و امر مردمی سازی، یک شعار نیست بلکه خواست حضرت امام(ره) بود که بعد از آن رهبر معظم انقلاب نیز بارها و در سالیان مختلف امر مردمی سازی را درخواست کردند و در این دولت در حال اجراست. 

مهدی پوربهی افزود: در این دولت مردمی سازی برای مشارکت و نظارت مردم در کارها در دستور کار قرار گرفت و مردم خودشان در همه امور مشارکت دارند.

 مدیر عامل شرکت عمران صدرا تصریح کرد: مردمی بودن و ماندگاری افرادی همچون شهید رجایی به این دلیل است که مردمی بودند و در راستای فرمایش امام خمینی (ره) و مردمی سازی امور حرکت کردند. 

او ادامه داد: کارهایی که قابل واسپاری به مردم است باید جمع بندی شده و به مردم واگذار شود چرا که مسائل زیاد پیچیده نیست بلکه نیاز به همت دارد و گروه های مردم نهاد و مطالبه گران می توانند بسیاری از مشکلات را مرتفع کنند

 مدیر عامل شرکت عمران صدرا اضافه کرد: مردمی سازی نیازمند شجاعت و همت مدیران دولتی است و می توان در همین شهر صدرا مشاهده کرد که بسیاری از مشکلات با اراده همین مردم و مطالبه گران حل شده است.

او بیان کرد: در این همایش نمایندگان تشکل های مردمی، جهادی و مطالبه گران مطالبات به حق خود را بیان کردند و تصمیم گرفته شد تا جایی که امکان دارد از ظرفیت نخبگان این شهر در اجرا، نظارت و تصمیم گیری استفاده شود.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا گفت: مطالبات در حوزه های زیرساختی، روبنایی، فرهنگی، ورزشی و سایر حوزه ها بود و خوشبختانه اکثر مطالبات در این جلسه پاسخ داده شد.

او با بیان این که تسهیل گری حل مسائل اصلی ترین هدف مردمی سازی است، ادامه داد: این گونه نشست ها و همایش ها هر سه ماه یکبار با حضور تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و فعالان اجتماعی شهر صدرا برگزار خواهد شد.

پوربهی بیان کرد: از همه کسانی که می توانند به حل مسائل و مشکلات شهر صدرا کمک کنند دعوت می کنم ایده ها و طرح های خود را ارائه دهند و انتظار داریم صاحبان ایده و نخبگان به کمک و همیاری ما بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز