خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

آسفالت‌ بیش از ۳۹۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته بیست و پنجم در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۶۱۵

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته بیست و پنجم، ۳۹ هزار و ۷۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴ هزار و ۸۸۵ تُن آسفالت شده است.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته بیست وپنجم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۹ هزار و ۷۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴ هزار و ۸۸۵ تن آسفالت شده است.

او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که عملیات درزگیری، لکه‌گیری، روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: عملیات درزگیری در کمربندی جنوب از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۶ و ۷ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر خاکی(زیرسازی شده) در ادامه بولوار پرتو شرقی در منطقه ۹ و پروژه‌های نواب صفوی، زیرگذر گویم، سردار سپهبد شهید سلیمانی از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی و پروژه بزرگراه سردار شهید استوار از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری نیز انجام‌شده که این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه ارتباطات به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۲۵ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون یک‌میلیون و ۲۱۸ هزار و ۵۳ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۵۲ هزار و ۴۳۰ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز