خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه سپاه بقیه الله شیراز خبرداد؛

اعزام ۳۵۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۹۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز از اعزام ۳۵۰ دانش‌آموز ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز در قالب کاروان ۷ اتوبوس به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار احمد جعفری در جع خبرنگاران گفت: ۳۵۰ دانش‌آموز ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز به همت حوزه دانش آموزی حضرت علی اصغر (ع) ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) در قالب کاروان ۷ اتوبوس به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شدند.

وی افزود: با روایت‌گری راویان ضمن آشنایی با فرهنگ دفاع‌مقدس، حماسه رزمندگان اسلام و طریقه عملیات‌های ایرانیان در جنگ تحمیلی، از یادمان‌های علقمه، پادگان شهید محمودوند معراج الشهدای اهواز، یادمان بیت المقدس و نمایشگاه دست‌آورد‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران، دهلاویه دیدن کردند.

جعفری با اشاره به اینکه اکثر دانش آموزان این کاروان از مناطق جنوب شهر و روستایی اطراف شیراز حوزه استحفاظی این ناحیه بودند، ادامه داد: یقینا حضور دانش‌آموزان در این اردو باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید خواهد بود و باتوجه به جنگ شناختی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، راهیان‌نور به خصوص نوع دانش آموزی و دانشجویی را می‌توان به نوعی جهاد تبیین دانست که جزو تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز با تاکید بر اینکه این اردوی سه روزه از ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه به طول انجامید، بیان کرد: در طول این سه روز با حضور طلاب، راویان، فرهنگیان و خادمین شهدا در اتوبوس کار فرهنگی _ تربیتی شکل گرفت و به سوالات، شبهات و دانش آموزان دهه هشتادی پایه‌های نهم، دهم و یازدهم پاسخ داده شد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: مراسم بدرقه دانش‌آموزان به سمت مناطق نور با حضور والدین، معلمان، مسئولان ناحیه مقاومت بسیج بقیه‌الله (عج) و «سید عبدالصمد موسوی» مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در تالار معلم برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز