خبرگزاری کار ایران

آغاز برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته کارگر در شهرستان لامرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۸۶۸

دبیرخانه کارگر لامرد و دبیر ستاد هفته کارگر از برگزاری بیش از ٢٠ عنوان برنامه در قالب ستاد گرامیداشت هفته کارگر شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، عبدالرضا روحی دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر شهرستان لامرد در جریان آغاز برنامه‌ها این ستاد،  گفت: امروز در نخستین روز هفته کارگر (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت)، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری  با حضور مدیران و کارگران منطقه ویژه لامرد و همچنین اهدا گل به کارگران زحمتکش فضای سبز شهرداری لامرد باحضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

آغاز برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته کارگر در شهرستان لامرد

وی ادامه داد: اکنون پس از گذشت حدود ١۴ سال که خانه کارگر شهرستان متولی و دست اندرکار دبیری ستادهای هفته کارگر است، مسئولان ادارات، کارخانجات و واحدهای صنعتی همکاری خوبی با ستاد داشته‌اند و فرهنگ تجلیل از کارگر و برگزاری آیین‌های روز جهانی و ملی کارگر، در میان کارفرمایان نهادینه شده است.

روحی اضافه کرد: در سال جاری با تشکیل ستاد هفته کارگر باحضور فرمانداری، اداره های کار و تامین اجتماعی، فنی حرفه‌ای و سایر مدیران ادارات و شرکت‌ها، بیش از 20 عنوان برنامه به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: حضور دسته جمعی اقشار کارگری در گلزار شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان کارگر شهرستان لامرد، عیادت از کارگران بازنشسته و در بستری بیماری، افتتاح موسسه کاریابی و مشاوره شغلی کیمیا، حضور کارگران در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه باحضور نمایندگان کارگری، بازدید کارگران از زیرساخت‌ها و صنایع منطقه ویژه اقتصادی لامرد، تجلیل از زنان کارآفرین، دیدار نمایندگان کارگری با فرماندار لامرد و ارائه مشکلات آنان، تجلیل از کارگران فعال بسیجی، تجلیل از کارگران نمونه و زحمتکش در صنعت برق و برگزاری آیین باشکوه تجلیل سراسری از کارگران نمونه شهرستان از جمله برنامه‌های برنامه‌ریزی شده در ستاد هفته کارگر شهرستان لامرد است.

به گفته دبیرخانه کارگر لامرد، برای نخستین سال، با همکاری و حمایت مهندس فتاحی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز ستاد جداگانه‌ای همراستا با ستاد هفته کارگر شهرستان برای ارج نهادن زحمات اقشار کارگری و تلاشگران نمونه با بیش از 7 برنامه در این منطقه اقتصادی تشکیل شد که جای قدردانی دارد. برگزاری مسابقات ورزشی در میان کارگران که با استقبال خوب و پرشمار کارگران همراه شد، آیین تجلیل از کارگران شرکت‌ها و صنایع و سازمان منطقه ویژه در قالب یک مراسم با برنامه‌های پذیرایی همراه با اهدا جوایز و یک برنامه درخور شأن کارگران و همچنین نامگذاری میدانی به نام  «شهدای کارگر شهرستان لامرد» و حضور دسته جمعی آنان در نماز جمعه، تجلیل و دیدار با خانواده شهدای کارگر باحضور مدیرعامل منطقه ویژه، از عناوین برنامه‌های شاخص ستاد هفته کارگر این کانون صنعتی است.

روحی با بیان اینکه نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری از دیگر برنامه‌های هفته کارگر است که خانه کارگر مسئول هماهنگی و برنامه‌ریزی آن است، گفت: مشکلات جامعه کارگری در زمینه‌های مختلف توسط نمایندگان کارگری دسته‌بندی کردیم و در هفته کارگر به اسحضار متولیان اجرایی و بویژه کمیته کارگری فرمانداری می‌رسانیم.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز