خبرگزاری کار ایران

با حضور قاریان بین المللی انجام شد؛

تجلیل از مددجویان حافظ قرآن تحت حمایت کمیته امداد استان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۸

همزمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم که در همه نقاط استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود و با همکاری اداره اوقاف استان طی مراسمی و با حضور قاریان بین المللی از این حافظان تجلیل شد.

شیراز - ایلنا: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، از تجلیل ۶۰۰ نفرمددجویان تحت حمایت این نهاد در استان فارس خبر داد و گفت: این مددجویان از حافظان قرآن کریم هستند که حافظ ۱ تا ۱۰ جزء از قرآن کریم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، کیوان نیازی اظهار داشت: همزمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم که در همه نقاط استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود و با همکاری اداره اوقاف استان طی مراسمی و با حضور قاریان بین المللی از این حافظان تجلیل شد.

وی افزود: این مراسم در دارالعباده حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم(شاهچراغ) برگزار شد که ۱۰۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس حضور داشتند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون و با هدایت و راهنمایی‌های علی الهیاری مدیر کل با هدف فراهم آوردن زمینه حفظ آیات قرآن کریم، تدبردراین آیات شریفه وهمچنین توانایی بهره گیری از آموزه‌های قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی مددجویان تحت حمایت حفظ آیات الهی این کتاب مقدس در حال اجراست که این ۶۰۰ نفر نیز جزء همین افراد هستند.

نیازی با بیان اینکه این حافظان شامل دانش آموزان، دانشجویان، دختران در شرف ازدواج و زنان سرپرست خانوار بودند، تصریح کرد: در این مراسم به طور نمادین از ۶ نفر از حافظان قرآن کریم تجلیل شد که هدایای دیگر حافظان نیز به آن‌ها تقدیم شد.

وی تصریح کرد: به هر کدام از این حافظان یک عدد کارت هدیه ۱ میلیون ریالی اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز