خبرگزاری کار ایران

درجریان درگیری دیروز نیروی انتظامی فارس با سوداگران مرگ رخ داد؛

شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی و کشف ۴ تن مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۶۵

درجریان درگیری دیروز نیروی انتظامی فارس با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر ۲ تن از پرسنل ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شیراز - ایلنا: درجریان درگیری دیروز نیروی انتظامی فارس با با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر۲ تن از پرسنل ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، فرمانده نیروی انتطامی استان فارس ظهر امروز چهارشنبه ۷ اسفند، ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری ۸ ساعته روز سه‌شنبه ششم اسفندماه ماموران نیروی انتظامی فارس با باند تهیه و توزیع موادمخدری که محموله خود را از استان سیستان و بلوچستان به استان فارس انتقال داده بودند، ستوان‌دوم احمد جوادی، گروهبان‌یکم، محمدحسین رحیمی، جمعی به شهادت رسیدند.

سردارسیروس سجادیان حجم کشفیات مواد مخدر در جریان عملیات دیروز را ۴ تن عنوان کرد و ضمن تشکراز سپاه پاسداران، دادستانی و مردم خرامه گفت: در عملیات روز گذشته مردم شهرستان خرامه همکاری زیادی را با پلیس داشتند.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای یاد شده، گفت: مراسم تشییع پیکرهای مطهر این دو شهید، فردا پنجشنبه، برگزار خواهد شد.

سجادیان در پایان افزود: در جریان این عملیات ۳ تن از قاچاقچیان مواد مخدر به هلاکت رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز