خبرگزاری کار ایران

رییس شورای هئیات مذهبی استان فارس:

سوگواره حدیثغربت در کوچه‌های بنی هاشم بازخوانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۰۶

کوچه‌های بنی هاشم در قالب یک مجموعه نمایشگاهی و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس، ستاد فاطمیه و هئیات مذهبی در فضایی به مساحت ۱۰۰۰مترمربع ساخته می‌شود.

شیراز - ایلنا: رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس بابیان این مطلب که همزمانی ایام فاطمیه و تعطیلات نوروز و پتاسیل‌های گردشگری و مذهبی شهر شیراز وظیفه مسئولان شهر را در حفظ و انتقال مفاهیم فرهنگی و مذهبی افزایش می‌دهد افزود: به همین منظور ودر دهه فاطمیه و به یاد مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) با ساخت کوچه‌های بنی هاشم در شیراز، سوگواره حدیثغربت در کوچه‌های بنی هاشم بازخوانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مظفر مختاری افزود: کوچه‌های بنی هاشم در قالب یک مجموعه نمایشگاهی و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس، ستاد فاطمیه و هئیات مذهبی در فضایی به مساحت ۱۰۰۰مترمربع ساخته می‌شود.

وی بابیان این مطلب که سوگواره حدیثغربت با هدف آشناسازی مردم با فرهنگ فاطمی و مرور کردن تاریخ و آگاهی نسبت به منافقین صدراسلام انجام خواهد شد، افزود: ساخت چنین نمایشگاهی در شهر شیراز و در جوار حرم حضرت احمدبن موسی(ع) و بر اساس معماری هنری و سنتی می‌تواند جاذبهٔ بسیاری، خصوصا برای نسل جوان ایجاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز