خبرگزاری کار ایران

کیفرخواست علیه سه مدیر سابق یکی از سازمان ها در استان فارس صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۶۱

کیفرخواست سه نفر از مدیران سابق و پنج نفر از کارکنان یکی از سازمان های دولتی در استان فارس در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز صادر شد.

ایلنا: کیفرخواست سه نفر از مدیران سابق و پنج نفر از کارکنان یکی از سازمان های دولتی در استان فارس در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز صادر شد.

به گزارش به ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس این اقدام در راستای برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اداری و با هدف سالم سازی سازمان ها و نهادهای دولتی انجام گردید که طی آن سه نفر از مدیران سابق شاغل در یکی از سازمان های استان فارس پس از تکمیل تحقیقات در داسرای شیراز به اتهامات اختلاس، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی، تضییع حقوق و اموال دولتی، جعل و صدور گواهی خلاف واقع تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

در حال حاضر دو نفر از متهمان پرونده با صدور قرار در بازداشت به سر می برند و سایر متهمان این پرونده با دستور قضایی و تودیع وثیقه مناسب آزاد هستند.

گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادگاه جزایی شیراز در حال رسیدگی می باشد که در صورت اثبات جرم این افراد در دادگاه و صدور حکم به محکومیت متهمان این پرونده طبق تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی مراتب در رسانه ها، مطبوعات و جراید اطلاع رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز