خبرگزاری کار ایران

انجمن دوستداران میراثفرهنگی و گردشگری جهرم افتتاح شد

کد خبر : ۱۵۴۰۹۸

ا آغاز به کار دفتر انجمن دوستداران میراثفرهنگی و گردشگری جهرم حفاظت و صیانت از آثار تاریخی این شهرستان بیش از پیش صورت خواهد گرفت.

شیراز - ایلنا: طی مراسمی رئیس انجمن دوستداران میراثفرهنگی و گردشگری جهرم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این انجمن طی سخنانی گفت: با آغاز به کار دفتر انجمن دوستداران میراثفرهنگی و گردشگری جهرم حفاظت و صیانت از آثار تاریخی این شهرستان بیش از پیش صورت خواهد گرفت.

محمدرضا رضایی کوچی اظهار امیدواری کرد: انجمن دوستداران میراثفرهنگی و گردشگری شهرستان جهرم نیز با توجه به سابقه درخشان انجمن دوستداران میراثفرهنگی و گردشگری فارس با حضور جوانان فعال این شهرستان مثمر ثمر واقع شود.

منیعاتی رئیس انجمن دوستداران میراثفرهنگی و گردشگری فارس نیز طی سخنانی ضرورت ایجاد این انجمن در شهرستان تاریخی جهرم که آثاری همچون بزرگ‌ترین غار دست ساز جهان را لازم دانست و اظهار امیدواری کرد: این انجمن بتواند با حمایت مسئولین و مردم به صورت یک انجمن فعال فعالیت کند.

در خاتمه حامد سفیدفرد جهرمی به عنوان رئیس انجمن دوستداران میراثفرهنگی و گردشگری جهرم معرفی شد.

گفتنی است حامد سفیدفرد جهرمی دبیر انجمن تاریخ مرکز جهرم‌شناسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز