خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان لامرد

کد خبر : ۱۵۶۲۰۹

اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان لامرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمود قادری، جعفر زمانی، مصطفی بهمنی، اسماعیل زارعی و احمد غلامی به مناسبت ایام فاطمیه و همزمان با سی و دومین سالگرد سنگر ساز بی سنگر شهید هادی کشاورز در محل نمایشگاه حدیثغربت فاطمه الزهرا شهر لامرد به همت هیئت جودو شهرستان برگزار شد.

ایلنا: اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان لامرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمود قادری، جعفر زمانی، مصطفی بهمنی، اسماعیل زارعی و احمد غلامی به مناسبت ایام فاطمیه و همزمان با سی و دومین سالگرد سنگر ساز بی سنگر شهید هادی کشاورز در محل نمایشگاه حدیثغربت فاطمه الزهرا شهر لامرد به همت هیئت جودو شهرستان برگزار شد.

به گزارش " ایلنا " ازشیراز، احمد قادری رزمنده و جانباز ۸ سال دفاع مقدس در این مراسم که شامگاه یکشنبه ۱۰فروردین ماه با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، با بیان خاطره ای از سنگر ساز بی سنگر شهید هادی کشاورز گفت: در آخر اسفند ماه سال ۶۰ این شهید بزرگوار را دیدم و زمانی که درخصوص ماموریتش از وی سئوال کردم، پاسخ داد: از سپاه و جهاد لارستان و روستای چاهشور آمده ام تاکار نیمه تمام دو خاکریز درجزیره مینو را تمام کنم.

قادری افزود: شهید کشاورزبا این نیت که یاکارخاکریز ها را تمام کند یا به شهادت برسد به جزیره مجنون رفت و در حین ساخت آن خاکریزها به شهادت رسید.

قادری با اشاره به یادمان ها و یادواره های شهدا افزود: با برگزاری بسیاری از یادمان ها و یادواره های شهدا ولی هنوز شهدای عزیز ما به خوبی معرفی نشده اند و جوانان ما با بی توجهی کنار این شهدا عبور می کنند و باید مسئولین و مردم توجهی ویژه به این موضوع داشته باشند.

در ادامه این مراسم یوسف کشاورز برادر شهید هادی کشاورز نیزگفت: به خود می بالم که نام شهدا بر سر زبانهاست و دلیل آن هم ولایت فقیه است که به خون شهدای ما معنا بخشید و ما هرچه داریم و خواهیم داشت به برکت خون شهدا و امام شهداست.

وی با اشاره به زندگی برادر شهیدش گفت: شهید کشاورز ایمان و اخلاص امام، شهید کشاورز را به جبهه حق علیه باطل کشاند.

وی با بیان اینکه هنوز طنین صدای مادرم که گفت: هادی برو به جبهه برای دفاع از اسلام در گوشم مانده است.

یوسف کشاورز با گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه الزهرا و تقدیر و تشکر از دست اندرکاران نمایشگاه حدیثغربت فاطمه بیان داشت: کسی که از خدا و ائمه اطهار دور باشد در غربت به سر می برد و این حضرت زهرا نیست که در غربت به سر می برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز