خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس صورت گرفت؛

گرامی به عنوان فرماندار کازرون معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۴۸

امروز جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهداف اقتصادی با توجه به شکست‌های نظام اقتصادی شرق و غرب که در ارائه تئوری خود داشته‌اند، راه درازی در پیش دارد که در پیمودن آن نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس مراسم تجلیل از زحمات فرماندار پیشین و معارفه فرماندار جدید شهرستان کازرون که با حضور ائمه جمعه شهرهای کازرون، قائمیه، خشت و کنارتخته، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: در نظام اسلامی ارزش‌های دینی به عنوان زیر بنا معیار قرار می‌گیرد و اگر این امر با اراده ملی و روحیه جهادی مدیران به درستی تحقق یابد اقتدار کشور را در زمینه اقتصاد نیز فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، کمال فیروزآبادی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهداف اقتصادی با توجه به شکست‌های نظام اقتصادی شرق و غرب که در ارائه تئوری خود داشته‌اند، راه درازی در پیش دارد که در پیمودن آن نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد.

وی گفت: اقتصاد شرق و غرب به این دلیل که متکی به نظام کمونیستی و سرمایه‌داری بود از دو سال پیش با بحران جدی و با شکست روبه‌رو شده است.

معاون سیاسی استاندار فارس عنوان کرد: نزدیک به هفت سال از اعلام سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ می‌گذرد به یاری خدا جمهوری اسلامی ایران از نظر علمی به پیشرفت عالی دست یافته و از نظر فرهنگی در منطقه الگو قرار گرفته اما در زمینه اقتصادی هنوز ضعف‌هایی وجود دارد که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

فیروزآبادی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی بنا به فرموده مقام معظم رهبری نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد، تصریح کرد: در تحقق مدیریت جهادی مدیران و مسئولان باید از منافع شخصی، توقعات و زیاده‌خواهی خود بگذرند و مقداری گذشت داشته باشند تا این دیدگاه مقام معظم رهبری در جامعه به صورت گفتمان در آید.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت و سختی کشیدن نیست تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم با عزم ملی و مدیریت جهادی در شش سال آینده میوه اقتصاد مقاومتی را بچشند و این اقتصاد به عنوان الگو در جهان اسلام و نیز در دنیا قرار ‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بیان داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در تمام نقاط کشور فراهم شده است و مردم نیز با عزم و اراده پای کار می‌آیند و با سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف به تولید و اشتغال اقدام خواهند کرد.

در پایان این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس حمیدرضا گرامی را به عنوان فرماندار جدید کازرون معرفی و از خدمات الیاس محمدی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر کرد.

فرماندار جدید شهرستان کازرون سمت‌هایی از جمله دبیر ستاد احیای امر به معروف استان فارس، فرمانده سپاه ناحیه کازرون و فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز را تجربه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز