خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه‌ی تولیت آستان احمدی و محمدی(ع):

برای ایجاد دانشکده قرآنی آستان تلاش می کنیم

کد خبر : ۱۵۸۱۳۲

رئیس حوزه‌ی تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) گفت: برای ایجاد دانشکده‌ی علوم قرآنی در این آستان از برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

رئیس حوزهٔ تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) گفت: برای ایجاد دانشکدهٔ علوم قرآنی در این آستان از برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور دوشنبه ۱۹ فروردین در یک کنفرانس خبری با اعلام این مطلب که دارالقرآن آستان احمدی و محمدی(ع) به دانشکدهٔ قرآنی تبدیل می‌شود، افزود: واحد دارالقرآن آستان مقدس حذف و تبدیل به اداره علوم و قرآن حدیثشد که اکنون شروع به فعالیت کرده است و در این اداره بنا داریم که دانشکده علوم قرآن و حدیثآستان مقدس را با رویکرد بین‌المللی احداثکنیم که البته نیازمند دریافت مجوز از وزارت علوم است.

وی د رادامه از اداره مدرسهٔ علمیه حکیم توسط تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) خبرداد و افزود: مدیر جدید این حوزهٔ علمیه به‌زودی منصوب خواهد شد تا زیرنظر حوزهٔ علمیه قم، فعالیت خود را ادامه دهد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور از لزوم جریان سازی فرهنگی توسط حرم مطهر شاهچراغ(ع) در جنوب کشور سخن گفت و افزود: تخصصی کردن برنامه‌ها و بهره‌گیری از اساتید به‌نام کشوری یا به عبارتی کیفی‌کردن محتوایی برنامه‌های حرم حول مباحثفرهنگی باید مهندسی شود که این اتفاق با راه‌اندازی ۳ اتاق فکر در حرم مطهر دنبال می‌شود تا بدین‌ صورت درب حرم مطهر به روی ایده‌پردازان و اندیشمندان اسلامی باز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز