خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شیراز:

انتقال بخش درمان تامین اجتماعی وضعیت درمان کارگران را بد‌تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۱۴

منفک شدن بخش درمان تامین اجتماعی از سازمان تامین اجتماعی موجب وخیم‌تر شدن وضعیت درمان کارگران می‌شود / پیش بینی می‌شود در صورت انتقال معاونت درمانی سازمان تامین اجتماعی در سازمان بیمه سلامت وضعیت درمانی کارگران وخیم‌تر نیز شود.

دبیر خانه کارگر شیراز گفت: منفک شدن بخش درمان تامین اجتماعی از سازمان تامین اجتماعی موجب وخیم‌تر شدن وضعیت درمان کارگران می‌شود.

«علی راستگو» در این باره به ایلنا گفت: در حال حاضر با وجود آنکه بخش درمان تامین اجتماعی از استقلال کامل بر خوردار است اما کارگران از خدمات درمان آن رضایت کامل ندارند.

وی گفت: پیش بینی می‌شود در صورت انتقال معاونت درمانی سازمان تامین اجتماعی در سازمان بیمه سلامت وضعیت درمانی کارگران وخیم‌تر نیز شود.

به گفته وی مادامی که کارگران به عنوان بزرگ‌ترین گروه از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی ماهانه ۳۰ درصد از حقوق خود را بابت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند، دولت نمی‌توان برای بخش درمانی سازمان تامنی اجتماعی تصمیم گیری کند.

این فعال کارگری افزود: بدون شک کارگران شاغل و بازنشسته‌ بیمه شده سازمان تامین اجتماعی با اینجابجایی موافق نخواهند بود.
راستگو با اشاره به حساسیتهای ویژه جوامع کارگری و کارفرمایی نسبت به استقلال سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: اموال سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و بین النسلی است و انتقال اموال این سازمان به دستگاه‌های دولتی چه بسا از نظر شرعی نیز اشکال داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز