خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

نگاه مثبتی به ارتقاء سیاسی بخش‌های مختلف استان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۸۸

مردم بخش های مختلف تقاضای ارتقاء سیاسی را از مدیریت ارشد استان دارند و ما نیز نگاه مثبتی به این تقاضاها داریم.

استاندار فارس گفت: مردم بخش‌های مختلف تقاضای ارتقاء سیاسی را از مدیریت ارشد استان دارند و ما نیز نگاه مثبتی به این تقاضا‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی در سفر به شهرستان کازرون و در دیدار با مردم شهر قائمیه مرکز بخش چنارشاهیجان که با حضور امام جمعه این شهر، نماینده شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، مدیران ستادی استانداری و مدیران محلی برگزار شد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برآمده از رای قاطع و قابل توجه مردم ایران اسلامی است، اظهار داشت: دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت‌ها و مشکلات به کار گرفته است و با استفاده از تجربیات ۳۵ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم و در راستای کاهش کمبود‌ها و نواقص تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خواسته‌های مردم بخش چنارشاهیجان، مطالبات منطقی و به حقی است، بیان داشت: از اینکه مردم تلاش می‌کنند تا زندگی مطلوب تری داشته باشند خرسندیم و برای تحقق درخواست‌های آن‌ها تلاش می‌کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه طرح جدید تقسیمات کشوری در مراحل تصویب و بررسی در مرکز قرار دارد، عنوان کرد: پس از تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی، براساس ضوابط جدید در خصوص ارتقاء سیاسی مناطق مختلف کشور تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس با اشاره به اینکه در گذشته کشور دارای ۸ استان و فارس دارای ۱۴شهرستان بوده است، تصریح کرد: دولت به منظور تمرکز خدمات در بخش‌های مختلف کشور نسبت به ارتقاء سیاسی مناطق مختلف تصمیم گیری می‌کند و بر این اساس هم اکنون کشور دارای ۳۱ استان و فارس نیز دارای ۲۹ شهرستان است.

احمدی خاطر نشان کرد: مسائل و مشکلات مطرح شده در بخش‌های مختلف شهرستان کازرون در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در حد امکانات موجود مرتفع خواهد شد.

وی در پایان افزود: علاقه و دلبستگی مردم به خدمتگزاران خود در نظام جمهوری اسلامی، وظیفه مدیران و مسئولان در رسیدگی به درخواست‌هایشان را سنگین‌تر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز