خبرگزاری کار ایران

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و ادیان:

دولت با هرگونه تعرض و تخریب اماکن مذهبی ادیان مختلف مخالف است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۱۲

حق قانونی برای تمامی مردم ایران یکی است و هیچگونه نگاه خاصی در این راستا وجود ندارد / حق قانونی برای تمامی مردم ایران یکی است و هیچگونه نگاه خاصی در این راستا وجود ندارد.

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و ادیان با بیان این مطلب که دولت با هرگونه تعرض و تخریب اماکن مذهبی ادیان مختلف مخالف است، افزود: هیچ ایرانی به دلیل مذهب و اعتقادات از حق قانونی خود محروم نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت الاسلام علی یونسی بعد از ظهر امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اقلیت‌های دینی در کشور ما هیچگونه مشکلی ندارند افزود: حق قانونی برای تمامی مردم ایران یکی است و هیچگونه نگاه خاصی در این راستا وجود ندارد.

وی تصریح کرد: همه اقلیت‌ها در اداره کشور مشارکت دارند و امروز هم شاهد هستم که در برخی از استان‌ها معاون استاندار، فرماندار و… نیز از اقلیت‌های مذهبی انتخاب شده‌اند.

حجت الاسلام یونسی با اشاره به وضعیت استان فارس و با تاکید بر آزاد بودن همه ادیان و مذاهب الهی در کشور گفت: خوشبختانه در استان فارس تمامی ادیان و مذاهب در کنار هم زندگی می‌کنند و هیچگونه مشکلی نیز در این راستا وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز