خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد؛

جلسه همسویی با بیمه‌ها در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت

کد خبر : ۱۶۷۳۵۸

در بازدیدهای مکرری که از روند اجرای این طرح به عمل آمد مشخص گردید که خوشبختانه فعالیت‌های صورت گرفته رضایت خوبی در بین مردم عزیز ایجاد نموده است و باعثشده تا لبخند رضایت بر لبان بیماران و دردمندان بنشیند.

جلسه همسویی با بیمه‌ها در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در این جلسه که با حضور رئیس و معاونین درمان و توسعه دانشگاه همچنین رئیس بیمه سلامت ایرانیان جهرم برگزار شد، دریی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به رضایت بخش بودن اجرای طرح در بیمارستانهای جهرم گف: در بازدیدهای مکرری که از روند اجرای این طرح به عمل آمد مشخص گردید که خوشبختانه فعالیت‌های صورت گرفته رضایت خوبی در بین مردم عزیز ایجاد نموده است و باعثشده تا لبخند رضایت بر لبان بیماران و دردمندان بنشیند.

ررحیم رئوفی تعامل خوب صورت گرفته با بیمه‌ها در جهت اجرای سریع و دقیق طرح مذکور را از اقدامات اساسی انجام گرفته بر شمرد و افزود: با توجه به گستردگی طرح و خدمات ارائه شده، نیاز به همسویی و هماهنگی بالایی از سمت بیمه‌ها احساس می‌شود تا خدمت رسانی به مردم با کیفیت بسیار خوبی ادامه یابد.

رئیس ستاد برنامه تحول نظام سلامت جهرم با اشاره به لزوم بیمه دار شدن تمام جمعیت شهرستان افزود: با توجه به اینکه خدمات بهداشتی درمانی در سطح شهر‌ها از طریق درمانگاههای شهری و بیمارستان‌ها و همچنین در دور‌ترین نقاط شهرستان در خانه‌های بهداشت ارائه می‌گردد و امکان دسترسی به همه مردم وجود دارد، امکان اطلاع رسانی در شهر‌ها و دور‌ترین نقاط روستایی در خصوص ثبت نام افراد بدون بیمه درمانی جهت بیمه شدن وجود دارد و دانشگاه در این خصوص به طور کامل با بیمه سلامت ایرانیان همکاری خواهد نمود تا هدف بیمه دار شدن همه مردم محقق شود.

رئوفی در ادامه با اشاره به رقم بالای کسورات اعمال شده از طرف بیمه‌ها گفت: با توجه به مشکلات مالی بیمارستان‌ها و در جهت امکان ارائه خدمات بهداشتی درمانی در بهترین کیفیت، لازم است از سوی بیمه‌ها دقت بیشتری در این زمینه صورت پذیرد تا منابع مالی دانشگاه حفظ شود.

همچنین در این جلسه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز ضمن اشاره به بخشی از مسایل و مشکلات فی مابین دانشگاه و بیمه‌ها گفت: اجرای هر چه بهتر برنامه تحول نظام سلامت، نیازمند همت مضاعفی هم از طرف دانشگاه و هم از سوی بیمه‌هاست و همسویی فکری و عملی بالایی مورد نیاز است و انتظار می‌رود تعامل خوبی با بیمه‌ها داشته باشیم.

رضاصحرایی با اشاره به مستقل بودن دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: اگر بررسی اسناد بیمه‌ای به جای ارجاع به استان در خود شهرستان انجام پذیرد، ۵۰ درصد از مشکلات پیش رو مرتفع خواهد شود.

گفتنی است در این جلسه اوجی رئیس بیمه سلامت ایرانیان جهرم ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص اجرای برنامه تحول نظام سلامت در شهرستان جهرم، بیمه‌ها را یکی از پایه‌های اصلی اجرای برنامه مذکور عنوان کرد و آمادگی کامل خود را جهت حد اکثر تعامل با دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز