خبرگزاری کار ایران

شهردارلامرد:

جوانان ما دلواپس نیستند بلکه پر امید و پرنشاط هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۰۵

جوانان برومند لامرد می‌توانند در بحثاقتصاد مقاومتی کوشا عمل کنند / جوانان شهرستانهای لامِرد ومُهر نیز دلواپس نیستند بلکه پر امید و پرنشاط هستند / شهرستان لامرد از نظر توسعه یافتگی در استان فارس زبانزد است.

شهردار لامرد بیان این مطلب که جوانان ما دلواپس نیستند بلکه پر امید و پرنشاط هستند، افزود: جوانان برومند لامرد می‌توانند در بحثاقتصاد مقاومتی کوشا عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حسین شبانی‌نژاد جامعه ایران بیش از هر چیز نیازمند به رفتار پیامبر مهربانی دانست و افزود: شهرستان لامرد به عنوان جنوبی‌ترین شهرستان استان فارس و در حلقه اتصال سه استان بوشهر، فارس و هرمزگان به یکدیگر است.

وی در توضیحات خود در مورد شهرستان لامرد تصریح افزود: شهرستان لامرد در طرح آمایش سرزمین به عنوان منطقه پشتیبان عسلویه و پارس جنوبی است اما ما امروز در شهرستانی زندگی می‌کنیم که خود نیاز پشتیبان دارد و از نظر توسعه یافتگی در استان فارس زبانزد است، اتفاقی که نشان دهنده تلاش و فعالیت مسئولین و مردم است.

شهردار لامرد، حضور مرعشی در لامرد و سخنرانی در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگی را شروع کاری بزرگ خواند و اظهار داشت: مردمان خوب لامرد در کمال آرامش می‌توانند باهم صحبت کنند.

وی این اتفاق را ارمغان خوبی دانست که از سوی دولت تدبیر و امید به ثمر نشسته است.

وی افزود: امیدواریم در صحنه‌های دیگر اجتماعی نیز برای همه دیدگاه‌ها این فرصت فراهم باشد تا اینکه بتوانند با هم حرف بزنند و باید برای همه مخالفین نیز احترام قائل باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز