خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز:

نام عاشورا و امام حسین(ع) با روحیه‌ی مقاومت و ایثار گره خورده است

کد خبر : ۱۷۲۷۳۸

یک خصوصیت که حضرت امام حسین(ع) را جاودانه کرد، ایستادگی و مقاومت ایشان در برابر ظلم و زیاده‌خواهی بود، به‌همین دلیل هر زمان نام عاشورا و امام حسین(ع) می‌آید، ذهن به سمت تفکرات سازنده و روحیه‌ی مقاومت و ایثار اباعبدالله متمایل می‌شود.

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز گفت: نام عاشورا و امام حسین(ع) با روحیهٔ مقاومت و ایثار گره خورده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سرهنگ جواد قناعتی که امروز یکشنبه ۱۱ خردادو به مناسبت سوم شعبان روزپاسدار در یک نشست خبری سخن می‌گفت افزود: متاسفانه امروز مسلمان‌کشی به رسم و مشی جدید استکبار جهان بدل شده است.
وی حقوق بشر را بهانه‌ای برای انجام‌های گسترده علیه مقاومت مسلمان در جهان خواند و افزود: یک خصوصیت که حضرت امام حسین(ع) را جاودانه کرد، ایستادگی و مقاومت ایشان در برابر ظلم و زیاده‌خواهی بود، به‌همین دلیل هر زمان نام عاشورا و امام حسین(ع) می‌آید، ذهن به سمت تفکرات سازنده و روحیهٔ مقاومت و ایثار اباعبدالله متمایل می‌شود.
قناعتی گفت: برجسته‌ترین خصوصیت عاشورا مجاهدت بوده و پاسدار هم پیرو مکتب عاشوراست.
وی با بیان اینکه استکبار گام به‌گام اهداف خود را دنبال کرده و در پی پیاده‌سازی مقاصد خود است، خاطرنشان کرد: به‌حمدالله امروز بسیج و تفکر بسیجی در ارکان مختلف جامعه اسلامی ایران عینیت یافته و این حرکت و تفکر هم خود رامحدود و محصور در یک مسیر و یک بخش نکرده و نمی‌کند.
قناعتی با اشاره به شعار سال، تصریح کرد: شعار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری سه مولفه دارد که هر جامعه‌ای این سه مولفه را تقویت کند، بی‌تردید مقتدر خواهد شد و به خواسته‌هایش دست خواهد یافت.
وی موضوع جنگ نرم و شبیخون فرهنگی را به اندازه جنگ سخت و دوران دفاع مقدس، مهم توصیف کردو از کادرسازی و مدیر پروری به عنوان یکی از از اولویت‌های سپاه در مقابله با این جنگ یاد کرد.
قناعتی با تصریح اینکه نقش سپاه در الگوسازی‌های فرهنگی را بسیار تاثیرگذار و مستقیم دانست و گفت: مختصات فرهنگی که سپاه دنبال می‌کند، با همراهی همه و با شبکه‌سازی نخبگان بسیجی و شبکه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی است، فعالیت جزیره‌ای و جداگانه، تاثیرگذار نیست، کار فرهنگی باید شبکه‌ای باشد تا گسترش هدفمند داشته و تاثیرگذار باشد.
وی همچنین با اشاره به نقش سپاه در موضوع اقتصاد مقاومتی، تلاش برای مشارکت دادن مردم، بهره‌گیری از توان داخلی، شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده مناسب از کادر متخصص موجود را از الزامات این حرکت خواند.
قناعتی گفت: یکی از تلاش‌ها رونق‌دادن تولید داخل و در کنار آن تشویق مصرف کننده برای استفاده از تولیدات داخلی است که به‌عنوان هدف در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزایش بهره‌وری را به‌عنوان یکی از عناصر مهم در باروری اقتصادی جامعه مد نظر قرار داد و گفت: تلاش برای اصلاح الگوی مصرف و یافتن راهکارهایی اجرایی برای رسیده به بهره‌وری مطلوب، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز